Zajímavosti z loňska..

Kolem Vánoc jsme se krátce zamysleli, jaký byl náš rok 2018 a jaký asi bude ten nový. Nebojte se, žádná čísla. Spíš se nám vybavuje spousta zážitků a příběhů, které bychom nečekali, setkání a chvíle, které v nás zůstanou.

  • Třeba když jsme předávali malebnou chaloupku v Křivoklátské krajině. Šťastně nám děkovaly obě strany, byly při tom i viditelné slzy štěstí. Bylo víc než zřejmé,  že se povedlo najít opravdu ty správné nové majitele. Krásný pocit. Sami jsme zde strávili příjemné chvíle na prohlídkách a se zájemci si užili krásu místa i okolní přírody. Děkujeme.
  • Nejvíc vtipná situace nastala při prodeji bytu 2+kk. Zájemce, který se byt rozhodl koupit,  se nás na konci prohídky zeptal, zda byt neprodává konkrétní paní XY. Prý lustr, který visí v obýváku zná z doby, kdy si od ní kupoval svůj první byt. Věřili byste, že Praha je tak malá? Tato paní nyní prodávala svůj druhý byt, pán lustr poznal správně a i druhý byt si od ní koupil.
  • Užili jsme si také pocit, když nás s důvěrou oslovil zkušený pan architekt a stavitel, který si pro svou rodinu před několika lety postavil atypický a nádherný dům… Jelikož již víme, že tento umělecky nadaný muž, má podnikatelského ducha i zkušenosti a domům rozumí, těší nás to o to více, že dům do prodeje svěřil právě nám. Teď je na nás tento krásný dům prodat a majiteli pomoci k tomu, aby se mohl odstěhovat do svého vysněného menšího domku, velký již nepotřebuje. Každé setkání s tímto naším klientem nás obohacuje jeho zkušenostmi. Děkujeme. Více o tomto domě: http://nabidka.andrejsi-zackova.cz/rodinny-dum-Mnisek-pod-Brdy
  • V létě jsme prodávali menší rodinný dům. Oslovila nás telefonicky zájemkyně o prohídku, která opakovaně neměla dobré zkušenosti s realitními kancelářemi. Z jejího projevu to bylo opravdu velmi, velmi patrné. Paní se dům nakonec líbil. Bylo to složité, přesto se nám v průběhu celé transkace podařilo získat její důvěru. A nakonec nás dokonce požádala o prodej její nemovitosti. Nyní je prodáno i koupeno a naše spokojená klientka již bydlí ve vysněném domě. Kdybychom při prvním telefonátu vše brali osobně (opak byl poměrně těžký), nikdy by se celý tento proces neuskutečnil. Děkujeme.
  • A co teprve situace, když zároveň při nákupu nového bydlení musí klientka nejprve prodat byt, aby měla za co koupit jiný. Stěhování do dočasného místa pro ni nebylo vhodné.  Bylo třeba sehnat někoho, kdo na stěhování do námi prodávaného bytu nespěchá. V momentě, když se to podařilo, když jsme i sehnali klientce byt ke koupi a překonali jsme všechny právní i věcné překážky u kupovaného bytu. Mysleli jsme, že nejhorší máme za sebou. Avšak ukázalo se, že se naše klientka rozhodla kupovaný byt před nastěhováním nejprve kompletně zrekonstruovat. Teprve teď začal ten pravý kolotoč. Nejprve jsme to museli vyjednat s kupujícími bytu naší klientky, protože se jednalo o zpoždění více než 2 měsíce. Pak jsme sehnali stavební firmu, na kterou je spolehnutí a která splní, co slíbí. “A přestože jsem architekturu a stavitelství hodil za hlavu, tak nyní nastala příležitost vše znovu oprášit a pomoci vše dokončit.” říká kolega Petr Andrejši, který pomáhl klientce vše zorganizovat a domyslet detaily rekonstrukce. Nokonec se vše skvěle povedlo. A jak to vlastně tak jistě víme? Dodnes nás čas od času pozvou na kávu a koláč a hezké povídání.

  • Také jsme prodávali nemovitost klientům kteří po každé prohlídce, aniž by se jí účastnili, nebo s námi o ní hovořili, přesně věděli, jaká byla atmosféra a zda jsou to lidé příjemní nebo ne. A to nejen, že na prohlídkách nebyli, často nám toto pak sdělovali jen po telefonu či emailem, aniž bychom spolu po prohlídkách o čemkoli hovořili, nebo se vůbec viděli. Jednoduše to dovedli vždy přesně vycítit z energie domu. A k tomu nás pobavila situace, když jsme se dozvěděli, že tito naši vysoce empatičtí klienti se budou po prodeji stěhovat do nového domu, který jim na míru staví náš spolužák ze střední školy.

Parkrát jsme v osmnáctém roce zjistili, že situace a věci, které jsme si určitým způsobem představovali či plámovaly, měly být právě tak, jak se nakonec odehrály. A je to moc dobře, vlastně nemohly ani být jinak. Spousta setkání probíhala v příjemné atmosféře u krbu, na zahradě nebo terase v přítomnosti příjemných lidí.

A co to pro nás všechno vlasntě znamená? Že pokud člověk svoji práci miluje a dělá ji nejen férově, ale i naplno, pak i z druhé strany je důvěra a skvělý přístup. A to nás naplňuje do budoucna. Těšíme se, že kromě práce nás čekají další milá setkání. Protože o tom naše práce hlavně je. O vztazích s lidmi, o jejich přáních, problémech. Teprve potom přijdou na řadu nemovitosti. Bez porozumění klientům nelze plně poznat nemovitost, její klady i zápory a ke spokojenosti všech stran vyřešit celou konkrétní prodejní transakci.

Přejeme všem spokojenost v práci.

Petr Andrejši & Irena Žáčková

 

2019-01-03T16:45:06+00:00 09.Pro, 2018|